مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 22:342023-02-12ورزشي

لیگ برتر والیبال | هورسان فاتح دربی / برنامه پلی آف اعلام شد


تیم هورسان رامسر در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان در بازی خانگی برابر لبنیات هراز آمل دیگر نماینده مازندران به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامسر، در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان تیم هورسان رامسر در بازی خانگی برابر لبنیات هراز آمل دیگر نماینده مازندران به پیروزی رسید.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در ست دوم این مسابقه 27 بر 25 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 19 و 25 بر 21 نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند تا هشتمین شکست فصل خود را تجربه کنند.

تیم لبنیات هراز آمل در پایان دور رفت با 12 برد و یک شکست قهرمانی نیم فصل شد، اما در دور برگشت هفت ناکامی دیگر تجربه کرد تا در نهایت با 18 برد و 52 امتیاز و کسب رتبه دوم جدول به کار خود در مرحله مقدماتی پایان دهد.

تیم هورسان نیز با این برد، جشن شانزدهمین پیروزی در لیگ برتر مردان سال 1401 گرفت تا 47 امتیازی شود.

**برنامه مرحله نخست پلی آف لیگ برتر مردان مرحله مقدماتی سی وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران امروز (یکشنبه 23 بهمن) پس از برگزاری 26 هفته به پایان رسید.

در پایان مرحله مقدماتی تیم های شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، پیکان تهران، هورسان رامسر، پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال | هورسان فاتح دربی / برنامه پلی آف اعلام شد

لیگ برتر والیبال | هورسان فاتح دربی / برنامه پلی آف اعلام شد